موضوع
پروژه مدیریت فروشگاه
چکیده
هدف این نرم افزار مدیریت جامع اجناس تامین رفاه مشتریان میباشد. سیستم ۳ بخش شامل: انباردار، کاربر (فروشنده) مدیریت تشکیل شده است اجناس وارده ابتدا انبار نگه داری میشود صورت نیاز فروشگاه فرستاده میشود. فروشنده مسئول نظارت اجناس میباشد، وظیفه ثبت مشتریان عهده فروشنده میباشد.فروشنده باید اطلاعات مربوط مشتریان سیستم نگهداری کند.وهمچنین صورت کسری کالا فروشگاه اسم کالا ثبت کند وقت مطلوب انبار فروشگاه اضافه گردد. انباردار مسئول ثبت کالاها انبار میباشد صورت دریافت درخواست کالا سوی فروشنده بلافاصله کالای نظر فروشگاه فراهم میکند صورت عدم وجود کالا انبار مدیر درخواست کالای نظر میفرستد. مدیر ناظر تمام اطلاعات مربوط کالاها مشتریان است ماهیانه میتواند ضرر زیان فروشگاه محاسبه کند مدیر کالای نیاز انبار فراهم میکند.درضمن تنها مدیر میتواند موجودی صندوق مشاهده کند. قیمت کالاهارا تغییر دهد. صورت کلی هر کدام این بخش شامل این زیر سیستم میباشد:
کاربر
نمایش لیست فروش
گزارش گیری
صدور فاکتور
فروش اجناس
جستجو مشاهده میان لیست مشتریان
ثبت مشتریان دارای بدهی
ثبت کالاهای صورت عدم وجود
انبار دار
ثبت کالا وارده
ثبت کالاهای کسری انبار
مدیریت
مشاهده کالاهای وارده
گزارش گیری مالی
محاسبه سود زیان
تشخیص هویت فروشندگان (منظور اجازه ساخت یک پنل کاربری فروشندگان)
نمایش موجودی صندوق
قیمت گذاری کالا
مشاهده فروش
مشاهده کردن کسورات فروشگاه
نمایش سود نسبت هر کالا
****************************************************
توضیحات
فرمت : Word , power poiont , MDL
پس پرداخت مبلغ ذکر شده قسمت زیر ، لینک شما عزیزان فعال میشود میتوانید دریافت کنید