لینک دریافت خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word قابل ویرایش پرینت
تعداد صفحات: 20
استفاده مواد زائد ساختار روسازی اندونزی
B.H. Setiadgi
چکیده
امروزه محققان اندونزی حال بررسی ساختاری استفاده مواد زائد قسمت سازهای روسازی هستند که عمل مربوط ناتوانی دولت حفظ روسازی جهت بهرهوری مناسب عدم بودجه کافی میباشد. انتظار میرود که استفاده مواد زائد نوع سازهها هزینه تولید کمتر کیفیت بهتر قادر خواهد نیازهای موردنظر برطرف سازد.
اندونزی منابع مختلف فراوانی مواد زائد دارد. بنابراین پیشبینی میشود که نظر نیاز مواد زائد ساختار روسازی مشکلی وجود ندارد. توجه نتایج محققان تقریبا همه مواد زائد استفاده شده خصوصیات بهبودی مناسبی تولید میکردند. البته همه انها بهترین نتایج ندارند. مخلوط قیر، استفاده خاکستر مرمر اساس مطالعات چندین محقق بهترین نتیجه نشان داد. زیر اساس لایه بستر ترتیب تفاله (روباره) نیکل اهک ـ خاکستر پوسته برنج استفاده میشود باعث میشود خواص انها بطور قابل توجهی بهبود یابد. هرچند که چندین مواد زائد استفاده شده تحقیقات نتایج غیربهینهای هنگامی که مواد روسازی ترکیب میشدند، داد. واکنش شیمیایی ایجاد شده مخلوط بعد ترکیب شدن مخلوط ترکیبی حمایت نمیکند.
پیشزمینه
استفاده مواد زائد ناشی اضافات میتواند جایگزین مواد موجود پروژههای مهندسی منظور کاهش هزینه بهبود خصوصیات مکانیکی سازههای کامپوزیت مانند روسازی شود.
در اندونزی بحران اقتصادی چندین سال وجود دارد دلیل عدم بودجه کافی دولت نگهداری همه جادهها عملکرد مناسب، باعث شده که اثر بحران زندگی روزانه تاثیر بگذارد. علاوه، اثر سیستم حکومتی اندونزی، استانها مجبور کرده سیستم مدیریت روسازیشان بهینه کنند. دلیل اینکه بودجه اقدامات عملیاتی جادههای فرعی مسئولیت استانها است. بنابراین چندین استراتژی منظور پیشنهادات متناوب جهت نگهداری عملکرد جادهها هزینه کم قبیل طراحی یک طبقه سازهای بهبود پروژه تعیین اولویت یک جاده نگهداری عادی دورهای ماده افزودنی که عملکرد جاده بهبود بخشد.
تا اینجای کار، افزودنیهای زیادی بازار موجود هستند. اگرچه قبیل افزودنیهای صنعتی هنوز بسیار گران هستند تحقیقات کمی رابطه ازمایش نادری بابت انجام شده ندرت پروژههای راه انها استفاده میشود. پنج سال اخیر تحقیقات انجام شده اندونزی جهت یافت موادی که مواد زائد جهت استفاده افزودنی روسازی تشکیل شده باشد، تمایل پیدا کرده خاطر که اگاهیهایی موضوع کاهش مواد زائد بقایای تولیدات صمعتی چرخه طبیعی حاصل شده است.
این مقاله چندین تحقیق مربوط انالیز پتانسیلی انواع مختلفی مواد زائد عنوان افزودنی ساختار روسازی ارائه سپس انها بازبینی میکند. مطالب مقاله چندین نشریه پایاننامه استفاده مواد زائد ساختار روسازی اواسط دهه هشتاد اواسط سال 2004 برگرفته شده است.
هدف
هدف مقاله، معرفی ازمایشات مواد زائد استفاده شده تحقیقات چندین روسازی اندونزی که خود قسمتهای مختلفی قبیل انواع مرسوم زائد استفاده شده، منابع مواد، انالیز انجام شده نتایج تحقیقات تقسیم میشود.
مواد زائد اندونزی
استفاده مواد زائد بستگی فراوانی ماده منطقه موردنظر دارد. اما منابع عظیمی مواد زائد اندونزی وجود دارد که میتواند عنوان افزودنی ساختار روسازی بکار رود. اگرچه انها بطور گسترده استانهای اندونزی نیستند. مواد اشاره شده زیر که اغلب انها صورت خاکستر هستند، بررسی تحلیل نتایج مجلات اندونزی منتشر شدهاند. مواد وظایف گوناگونی برعهده دارند. شامل پر کننده مخلوط قیر، افزودنی قیر، مصالح سنگی ریز افزودنی لایه بستر زیراساس. توضیحات مواد بطور کامل اشکال موجود است.
خاکستر نرمه
خاکستر نرمه، معمولترین ماده زائد استفاده شده جهان است. خاکستر ترمه محصول فرعی ناشی سوختن یک نوع زغال سنگ (CCBS) میباشد. عنوان مثال تفاله معدنی که بعد کوبیدن زغال سنگ سوخته باقی میماند. فرض میشود که خاکستر نرمه قادر انرژی بوسیله کاهش میزان تقاضا مواد مرسوم روسازی قبیل اهک، سیمان سنگ شکسته نگه دارد، حالی که موادی که ذکر شده انرژی تولید میکنند. مزیت استفاده مواد نسبت دیگر مواد روسازی، صرفهجویی بشکههای نفت است.
بنابراین کاهش تولید گازهای گلخانهای که خطر جوی هستند خواهد داشت. اندونزی مواد کارخانههایی که سوخت انها سوختن زغالسنگ بدست میایند، تهیه شده که 3 کارخانه سوماترا، 4 کارخانه جزیره کالیمانتان 2 کارخانه جزیره سولاوس قرار دارند. میزان خاکستر نرمه اندونزی بسیار زیاد است. عنوان مثال