لینک دانلود خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )
تعداد : 36 صفحه
قسمتی متن :
مقاله:
نگاهی استراتژی شرکت الکتریکی
«صنام»
زمستان 1386
فهرست:
مقدمه
مدل تدوین استراتژی
استراتژی بکاربرده شده شرکت صنام
انتخاب استراتژی مناسب توسعه بازار شرکت صنام
تسـت استراتژی انتخاب شده
نقاط ضعف شرکت صنایع صنام الکترونیک
فهـرست فرصت ها
فهرست تهدیدها
حریم استراتژی ها
ارزیابی دیدگاهها انتخاب اولویت نهایی استراتژیها
نگاهی اجمالی استراتژی شرکت الکتریکی
منبع:
www.selectionandwriting.com
دراین مقاله ارائه مدلی ، ابتدا توجه عوامل خارجی داخلی تعیین موقعیت فعلی شرکت کسب کار خود کمک ماتریس عوامل داخلی خارجی اقدام نمائیم . تعیین موقعیت فعلی شرکت تواند توانمندی داخلی فرصت جذاب توسعه مشخص نماید . فهرست محصولات ممکن جذاب اساس مدل پنج نیروی پورتر تعیین انتخاب استراتژی مناسب توسعه مدل انسوف استراتژیهای مختلفی توسعه بازار محصولات ارائه کند بهره گرفته دیدگاه خبرگان صنعت ، مدیران شرکت عاملین فروش شرکت نظرسنجی استفاده کنیم ; پایان معیارهای ارائه شده توسط هابربرگ تست استراتژی ، بعنوان فیلتر ، استراتژی نهایی انتخاب گردد .
مقدمه :
فرایند جهانی شدن سرعت پیشرفت فنی باعث دگرگونی سریع بازارها شده . موفقیت بازارهای پرچالش اینده، مستلزم امادگی لازم واکنش اگاهانه سریع است. واحدهایی امادگی برخوردارند محیطی کاملا رقابتی دور حمایت نامعقول فعالیت داشته باشند. اقتصادهای ملی بواسطه دو عامل اصلی جهانی شدن تحول تکنولوژیک، دستخوش تغییرات سریعی هستند بنگاههای اقتصادی تولیدی شدیدا معرض تحولات قرار دارند. فضای رقابتی بوجود امده باعث گردد موفقیت بازار نصیب شرکت شود خود عوامل محیطی تطبیق دهند. عبارت دیگرشرکت محصولی ارائه کنند مردم حاضر خرید باشند. تقاضای بالا به