بعد خواندن فصل شما می توانید :
• نشان بدهید که چگونه یک شرکت ترکیت تولیداتش کوتاه مدت انتخاب میکند.
• می توانید بیان کنید که چگونه یک شرکت قیمت هایش کوتاه مدت تنظیم می کند حالت وابسته که ایا ظرفیت محدود هستند یا خیر.
• می توانید بحث کنید که چگونه یک شرکت یک معیار قیمتی برای حالت بلندمدت تعیین می کند می کند استراتژیهای قیمت گذاری هدایت بکند.
• و اینکه سوداوری محصولات بخشها قسمتهای بازار حالت بلند مدت ارزیابی می کند.
فایلی پیش روی شماست پاورپوینتی 55 مربوط فصل ششم حسابداری مدیریت (اطلاعات بها قیمت گذاری برنامه ریزی محصول) بوده مناسب دانشجویان اساتید محترم جهت ارائه تدریس کلاس دیگر محافل باشد.
چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 05:12